cola (L)

tjeeeena :D

åh herregud, jag ska säga er.. vet ni hur gott cola är när man har längtat efter den? herregud, jag fullkomligt ÄLSKAR coca cola! <3
men aja, nyss var jag och sandra iväg till willy's och pantade flaskor & köpte sen läsk! <3 & sen cyklade vi hemåt & nu sitter här på msn och väntar på att älskling ska komma in på msn ;) <3 måste snacka med han om idag, vet inte ifall det blir nåtting eftersom jag inte har några pengar & sånt skit .. & jag tänkte ta mobilen, men batteriet är slut, så jag vettefan hur jag ska hem. :|
men jaja, som sandra säger till mig ; det löser sig... ;)
men yea, nu orkar jag inte blogga mer, så vi hörs kanske ikväll eller så (: ha det bra,

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för titten.

Orsaken till att det känns som mer hår är att man ofta börjar raka sig som ung, i och med att man växer och hormonerna stabiliserar sig så har man hunnit få kraftigare håväxt. Man märker det med tiden och tror att det beror på att man raka sig. Har precis skrivit om cola och det kommer en till lite senare. Surpla lagom.

MVH

Kristina

2008-06-15 @ 17:26:30
URL: http://myter.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åh, jag älskar också Coca Cola! Men det måste vara light. :D

2008-06-15 @ 18:03:14
URL: http://fashionhealthandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0