fifan. (:

shoo!

vad gör ni för nått då? (: jag gör ingenting, är fyfan trött. ;)  vaknade imorse klockan 2 av att nån skickade sms eller att jag vaknade själv, rå jag minns inte. : |   & sen väckte jag sandra & då satte vi oss vid datorn ;D & då chattade vi runt & snyggas.se som vaanligt! haha jag har blivit en snyggast.se nööörd! (: det är jobbigt men roligt där somfan ;)
om ni vill ha många kontakter på msn så ska ni gå in på snyggast.se chatten & lägga ut eran msn där :p höhö, inatt när sandra skrev min msn på snyggast & sen när jag loggade in, så vare över 48 eller nått sånt som hade addat mig! :$

aah,  aja, just nu sitter jag & chattar runt & sandra sitter & tar bort nått sånt som man brukar ha efter solbrännan som man kan dra bort. :p aja, jag tkr det känns skönt & roligt & dra bort, haha! xD  men aja, nu ska jag kolla statistik & sen ska jag nog bara ta det lungt. (: ska låta sandra data också snart ;D  & sen   måste jag gå ner & äta, är sjukt hunrig igen. :p åt ju bara två mackor vid två typ. xD 

ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha va bra att jag inte är ensam då ;)

Blir snart sängen för mig :)

2008-06-14 @ 17:36:26
URL: http://tailr.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Svar: Nej det är en annons från Best of Blocket, det är en sida med massa roliga (fejk)

blocket annonser

2008-06-14 @ 17:51:23
URL: http://mathiildaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0