gimp

tjena!


just nu sitter jag här hemma & webbar med min sötnos ;* & chattar med vissa andra. (: höhö, idag var det en helt okej dag. (: vaknade halv 12 tror jag eller om klockan va 11 eller  nått glömde. :p och när jag väl hade gått upp ur sängen och gått till köket så kände jag att jag inte var hungrig så jag sket i att äta frukost. xD så jag bara la mig på sängen & slappade och väntade tills det blev mat, och dåb lev det pasta med korv. ;b rätt så gött. (: & efterdet så gick jag ut och solade en stund, men jag gick in igen efter 45 min, för att det va en massa kryp som höl på att bita mig hela tiden haha xD & när jag hade kommit in igen så satte jag mig i köket, jag hade världens huvudvärk & min kompis som heter David misstänker att jag har solsting, men jag själv vet inte. xD för jag vet inte ens vad solsting är för någonting, men jag vet iallafall att man inte mår bra av det. :p mimmi har solsting, hon hade as ont i huvudet igår så hon åkte hem direkt till glenn & slappade  och tog det lungt. (:
just nu när jag kollar på mina armar tkr jag faktiskt att jag är brun! :O jag brukar inte alls vara brun när jag solar utan jag brukar vara röd först och sen brun. :p höhö jag är stolt att jag inte behöver bli röd innan jag blir brun! ; )
men aja, nu har jag skrivit en stund iallafall, & ni har fått veta lite om min dag idag. (: så jag tänkte gå vidare till pyoutue 6 lyssna musik & snacka med Sandra & älskling! ;) <33
ni får ha det så bra. ;b puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0