Glenn's student! <3

heej! (:

kom hem för typ en timme sen ungefär .. :p & idag har det vart en toppen dag! härligt väder, snygga killar överallt, brorsan tar studenten, och fick träffa min släkt! (:
hehe det var riktigt härligt! & idag fick jag för första gången åka Ford mustang, nercabbat. (: herregud det är härligt, det känns mer fritt tycker jag! xD jag åkte två gånger xD
& sen på eftermiddagen blev det mycket tårar, och glädje över att Glenn hade tagit studenten, herregud,. det är riktigt härligt asså.. längtar till min egen student faktiskt! xD
yees, annars så var allting perfekt, och det var god fika vi hade & glada folk ;D & nu på lördag kommer min syster & sover över, och sover hos oss till på sönda. (: & vi har bestämt att jag, glenn, mimmi & david ska till liseberg den 5 juli xD hihi, så himla kul! ;D
men nu pallar jag inte skriva mer, allting är perfekt just nu, så jag är jätte glad! ;D  <33

ha det bäst, för jag har det! :D  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0