grattis! <3

hejhej ;D

för det första vill jag säga ; grattis till Danne & pea som har blivit mamma och pappa! (:
yes, jag blev så glad när jag fick se bilden på Theo , men tyvärr får vi inte lägga ut den bilden ..
men aja, nu ska jag inte snacka om familjeliv! ;)

utan nu ska vi prata om vad jag har gjort idag tänkrte jag (A) mmh, idag vaknade jag runt två, men hade vaknat ett par gånger innan faktiskt. xD vaknade typ runt 9 tror jag eller nått, och sen 12 & sen 2 ;)  & fick vi veta att pernilla va på BB, och då fick jag damp så jag väckte sandra & sen efter det satte vi oss vid datan för jag kunde inte somna om, hehe. :p & sen gick vi ner & åt frukost och sånt. :D & sen datade, och gick ut, och idag lagade faktiskt jag och sandra maten! (a) åt 7 st personer, och de tog typ lite mer än en timme. xD  & det blev pasta med sås, och sen fläskfilë , GOTT! & sen gick vi ut & gjorde film, haha jag bdiggar den :d  & sen in igen & data ;D & nu vill jag, markus och sandra ha cola, men föräldrarna har inga pengar. :(
men aja, nu orkar jag inte blogga , många pratar med mig. :||
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0