hemma.

tjenis! ;)

Hur är det med er idag då? (: med mig är det helt okej. xD är lite bättre än imorse iallafall.. Usch, imorse mådde jag verkligen jätte dåligt, skakade & mådde illa & var yr i huvudet hela tiden .. så jag fick stanna hemma & jag sov djupt till klockan var halv 12 tror jag eller halv 11 .. & då blev det lite bättre. (: imorgon börjar jag klockan halv 10, så det blir lungt. (: & i skolan imorn blir det BARA städning i skåpen & sånt. x) & sen onsdag så äre skolavslutning! ;D  fyfan vad skönt ;b
men yes, idag har jag inte så mycket & skriva om , så  jag upptaderar imorn istället. (:
ska gå & äta lite, är smått hungrig, men det beror på vad det finns i kylskåpet, haha. x)

ha det bra, pusspuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0