nyvaken..

oh tjena! ;)

hur är det med er idag ? (: med mig är det helt okej, men har huvudvärk & är as trött. xD Glenn tkr att jag och mimmi ser ut att vara bakis, men vi har ju inte supit nått igår förutom läsk x) haha, men av läsk kan man ju inte bli full av xD men aja. (: Hargebadet idag blev inställt för att det va molnigt somfan imorse & det regnade så jag och mimmi somnade om, och vaknade nyss typ. ;b höhö, men jag vill sova fortfarande, är så himla trött. x) Inatt somnade jag kanske 2-3 igen för att jag ALLTID är pigg innan jag ska gå & lägga mig när jag är hos Glenn eller Mimmi.. (: hmmm, undrar hur det ska gå sen när jag är hos mimmi i en månad i juli? xD
men nu kom  jag på ; puss på att det bara är 4 dagar kvar tills vi får sommmmmarlov! ;D  herregud jag längtar! ;)
& att vi får vakna när vi vill, sova när vi vad, göra vad som helst, eftersom det är sommar! ;) i sommar ska jag nog sola mer än bada, för det är så kallt och bada i dom flesta sjöar & hav. :p Det kanske händer att jag tar typ 2-3 dopp per dag, men resten ska jag sola :D
jag tänkte berätta lite om gbg resan, för att jag inte har nått annat & skriva om.. :p är det okej ? äääsch, jag skriver ändå.. ;b vill ni inte läsa ; SKIT I DET DÅ! =D
yes,  jag funderar på den 27 eller 28 juni att jag drar till göteborg tillsammans med David. (: & sen är vi kvar där en hel månad, vet inte riktigt när jag kommer hem. ;b den 5 juli blir det att dra till Liseberg, wiiie! ;) ska se till att ta med kameran upp till frittfall & jag KRÄVER att mimmi sitter brevid mig. xD hahaha ;) hmm, men iallafall. x) & sen ska vi grilla mycket & bada i havet ganska mycket med. ;)  & vi ska sova i Eva's lägenhet, för hon är ju borta i grekland 3 månader tror jag att det var nåtting. xD så mimmi får låna lägenheten där, men ifall vi vill grilla så ska vi till mimmi's lägenhet för där har hon en egen trädgård. x)  yepps, jag längtar somfan! ;D men under juni vet jag inte vad som händer... ;b kanske kompisar ? ;) eller bara ligga och slappa, och sola?! xD ööhm, vi får se vilken det blir sen i mitten av juni vettni. x) men nu är jag sugen på en jaffa så jag ska gå & fråga ifall jag får en jaffa så ska jag dricka det! ;D

ha det bra så länge! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0