rubriken är död & jag med.

hejhej (:

jag skrev så som rubrik, för jag inte visste vad jag skulle skriva där, haha ;p men aja, jag är snart död, för att jag har världens huvudvärk, vet inte ens vad det är med mig idag. : / känner mig så himla trött & hängig .. & har så himla tråkigt. :p AJA, vi får hoppas att jag kommer till skolan imorgon, för att vi måste ju städa hela skolan imorn, palla. ^^ jag ska ta med den stora väskan för att den ska jag lägga i alla grejer, haha xD
men yes, nu lyssnar jag på Emelia - i am a big big girl in a bigbig world .. längesen jag lyssnade på den, haha x) det var en kompis som tipsade mig den  (: men yes, på torsdag tänkte jag åka iväg till nån badplats, någon som vill & kan följa med?! :D kommentera då, eller så kan ni adda min msn ; [email protected]  (: & jag bor i örebro, ifall det är nån som undrar, haha xD
nu har jag riktigt tråkigt, så jag tänkte ta fram mobilen & smsa folk ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0