skolavslutningen imorn! <3

& det är sandra som gäller imorn efter skolavslutningen! ;)  fyfan va skönt det känns! xD längtar verkligen jätte mycket xD hehe jag kommer säkert inte sova nått inatt, eftersom jag kommer längta somfan ;) men jaja nu ska jag inte så mycket om imorn , för då kommer jag inte sova nåtting ALLS inatt xD

idag var det en helt okej dag, vi tog det bara lungt idag lite städning i skåpet & sen nån tävling. xD hehe, hoppas min grupp vinner iallafall (:  men ja, &  imorn så blir det skolavslutning & då börjar hela typ vid kvart i 10 & sen drar jag till stan ;) wie ;D jag vill träffa älskling imorn, men han är sur på mig så jag tror inte att det blir nått. :( HOPPAS FÖR FAN INTE ATT DET TAR SLUT PÅ ALLT VI HAR BYGGT UPP!  :'( </3


men jaja, nu orkar jag inte blogga mer. x) är både lite nere, men ändå glad, för det är ju sommarlov snart & jag ska vara med bästa imorn! (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0