solbränd. :S

hejhej (:

vad gör ni då? ;D jag gör ingenting, jag är så himla solbränd asså. : /  Men ahh, idag var jag i hästhagen & paddlade kanot, och spelade minigolf & sen bara solade. xD och sen slutade vi runt klockan 2 och jag drog hem & sen drog jag direkt till Alängsbadet och solade, och badade faktiskt! (: första doppet i år! xD och jag ska säga er att det va SKIT kallt! x)  och sen solade jag bara och spelade kort & fikade tillsammans med Josefine & Fredrika. (: & sen efter ett tag kom Abi och Gabriel till badet och försökte putta i oss i vattnet. xD haha, det va kul iallafall. xD
Och i alängsbadet var det många folk, men det var inte så många döva därborta som jag trodde att det skulle vara! :O  men idag när jag åkte 16 tillbaka mot stan så vare as många döva som satt på bussen. x) det var kul & se vad dom pratade om. (: men nu ska jag nog gå & köka te & sen ska jag sova.. (:  ska upp klockan 5 imorn & dra 20 i 6, till rävgången, uuusch! orka vakna så tidigt ..  :S
men aja, nu ska jag ta hand om solbrännan & mysa ner mig i soffan och kolla på teve tills jag är rejält trött. xD
ha det så bra, så hörs vi imorn istället! (:
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0