solsolsol! <3

hejhej! ;)

För det första måste jag säga att jag är ÖVERLYCKLIG att sommaren är här & sommaren är den bästa årstiden! <3 Håller inte ni med? (:
Men ajja, idag var det en rätt jobbig men härlig dag. (: det som var jobbigt vill jag helst inte ta upp här på blogget, men det är en sak som har hänt mellan mig & min bror som fick mig att tänka om.. men det som har varit härligt är att jag har solat & tagit det lungt! ( :  Fast jag har inte badat det här året. :O xD det kanske flesta av er har gjort, men jag har inte gjort det, för att alängsbadet är inte skönt & bada i .. usch, det är smutsigt, och det är en massa löv, och pinnar i vattnet. så äckligt tycker jag ! ;S
Men aja. (: jag ska iallafall bada snart antar jag. ;b & då blir det i hargeadet .. (:  det är en härlig plats att bada på, och man kan se igenom vattnet, så härligt tycker jag. xD men aja. (: nu ska jag inte blogga mer, men bloggar kanske sen ikväll när jag har lust. (:
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0