sommarlov & är med sandra! <3

tjena ;D


Vad gör ni för nått kul då? (: jag gör ingenting just nu, men ska nog snart sova xD men aha, idag var det helt dåligt väder på morgonen typ & sen så vare typ soligt & sen dåligt igen, men vaafaaan är det med vädret idag egentligen?! :S
det förädras hela tiden, det är så jobbigt! :(
men aja, idag så gick jag i jeans, en svart tröja med nån mönster på & sen en vit luvtröja, för att jag trodde det skuulle bli as kallt i tunika. :| men det var många andra som hade tunika, så jag ÅNGRADE mig att jag tog jeans  & tröjja. :(
men aa, under skolavslutningen så började båda rektornerna ( en för lågstadiet & en för högstadiet ) dom  började gråta för att niorna skulle sluta skolan. :| så vi alla elever fick stanna i kyrkan till halv 12  & jag skulle träffa sandra klockan 11. :( men jag trodde klockan va typ halv 11, så jag skyndade mig hem & sånt. ;b & packade kläder & skit, och sen drog jag till stan och väntade på sandra & så kom 14 så jag tog den & när jag kollade hur mkt klockan va så var den halv 1, herregud! :| 
aja, jag kom fram iallafall & sånt och från början satt vi & snackade om grejer  och sen blev det data, och sen till Sandra's kusin, och  hoppade studsmattan, och sånt (:  haha och sen mitt på natten så bestämde jag , david, sandra, markus att vi skulle städa & ändra sandra's rum & sandras rum blev så jävla mysigt asså! x) & rent ;D
hehe & nu sitter jag här & sandra sover i henne's säng, & jag ska nog också snart gå dit & kika lite tv innan jag ska sova. xD
men ni får faktiskt ha det så bra. (:
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0