trött & kanske sjuk?

tjena ;D

vad händer hos er då? xD här händer det inte så mycket, utan jag slappar bara. för jag är så trött idag .. imorse vaknade jag klockan 5, och så åt jag lite yoghurt , och sen drog jag halv 6, och då cyklade jag vilse. :( jag visste inte vart jag va & jag va trött & irriterad somfan ..  :S  men sen vid halv 7 kom jag fram. (:  & då skulle vi gå en ganska lång runda, så jag skyndade mig & gå .. och sen när vi hade gått klart, så åt vi frukost, men jag hade ingen lust så jag drack bara MER. (:
Och sen drog jag hem , och klockan var runt 20 i åtta. (: & jag somnade kvart i nio på min säng, och sen vaknade jag igen och va as trött, orkade ingenting. xD Fast då ville pappa dra till Glanshammar så jag hängde med, och vi åkte till Nils Gunnar och pratade med hans fru. (: & sen drog vi hem igen till farfar och farmor, och sen drog vi hem & väntade på syrran, och sen drog vi till stan & shoppade lite skor & kläder. (: bilder finns på bilddagboken.se (:
dumb00m heter jag där (:

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0