trött.

tjena. :p

är as trött nu så ni vet de. :p haha för det kan ju hända att jag skriver fel, (: men aja, just nu sitter jag & chattar med några personer & väntar på att sandra ska vakna, så vi kan gå ner och äta frukost tillsammans. xD tkr inte att det är kul ifall vi sitter där ensam & äter, haha :D men aja, vaknade imorse klockan 7 & då trodde jag klockan var halv 2,  för jag drömde att jag vaknade och klockan var halv två haha xD  men yes, just nu vet jag inte vad jag ska skriva om, hmmm
juste!  thomas & lolo & cindy har varit på sjukhuset & hälsat på pernilla & Danne & Theo (: hehe, lolo sade att han var så liiiiten, coh cindy har bärt honom.. fan aviiis! xD Pernilla orkar inte att komma hit idag , för hon sov dåligt inatt .. det är synd, men en annan gång, kanske under veckan? xD men höhö när sandra har vaknat, så tänkte jag fråga henne & bestämma NU om jag ska sova hos henne eller inte under veckan, för det är ju sommarlov vet ni, då är det ju jag som bestämmer vad jag gör, eller hur man nu ska säga xP

men vet ni vad? nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs senare kanske ikväll (: puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Själv somnade jag som en stock igår. Glömm att jag ens minns när jag gick upp och la mig, haha. Då var man trött.

2008-06-15 @ 11:03:50
URL: http://tailr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0