tröttsomfan.

tjena! :D

Hur är det med er idag? (: med mig är det helt okej, men är sjukt trött .. Inatt somnade jag innan två, och sen vaknade jag igen klockan 8 & var sjukt pigg, så jag pysslade om min mobil & somnade med mobilen i handen. och sen vaknade jag igen klockan 11, och sen åt jag lite macka. och sen kollade på tv, och spelade tvspel tillsammans med david & jag vann.. & idag skulle Edvin komma, men det blir imorn, för vi skulle tvätta idag och städa och sånt. ;b så vi bestämde att det skulle bli imorn istället. :p hehe, imorn ska jag också iväg & köpa lite godis, cola & lite andra droger till mig och sandra under helgen! ;)
och imorgon ska jag även köpa hårfärg ( slingor ) och då ska jag färga blonda slingor .. pappa tror att det kommer passa mig, men jag är lite osäker .. vad tror ni själva? jag har typ lite svart/brunt som jag har färgat innan, och jag har lite mellanblont som utväxt.. hm, jag skulle bli tacksam om ni kommenterade & tyckte till, så jag kan bestämma mig. (:
yes, nu sitter jag och tänker på sötnöt. (: men under helgen ska jag ge fan i mobilen och bara vara med sandra. ;) det är mitt löfte (a)  & jag tänkte att jag måste köpa ganska mkt cocacola, haha <3 för hon & jag blir så flummiga av det, vi sitter & skrattar åt saker, och sånt ;D <3 jag saknar dig, Sandra Johansson! <3
men nu ska jag gå & kolla runt och även fixa min blogg lite grann.. den ser cepe ut. :|

Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0