ursäkta. (:

tjena! xD

Ursäkta mig mitt häftiga humör förut, men jag var ritkigt irriterad på brorsan, han bara retas hela tiden .. lbnskar jag var äldst av syskonen faktiskt! xD
men aja.  (: idag har dagen varit helt okej. (: har solat somfan idag så nu kan man  se skillnaden faktiskt .. om man tar bort bikini, så kan man se randen typ xD hehe, kanske kan visa er en bild sen. (:
men yes, annars i skolan så vare helt okej (: det är sista lektionen i ALLT för mig idag! ;D för imorn är jag ledig ifrån skolan, och sen på fredag ledig, och sen måndag städning, och sen tisdag så äre bara utflykt & jag hoppas att vi ska till Alängsbadet. ( :
hehe, och just nu ska jag nog gå och ta hand om mina skavsår & min solbränna .. (:
& jag slänger in en dagens outfit imorgon också! ;D hoppas ni vill se. ;b
ha det så bra mina små älsklingar, så hörs vi en annan dag! ;D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0