vaarmt!

heej! ;)

vad händer idag? :) här händer det inte så mycket förutom att det är jätte varmt ute. : | shit, man dör nästan. :p aja, idag skulle jag egentligen vara i hargebadet. men imorse vid halv 8 så vare monligt & regnigt, så vi sket i det.. men senare på dagen så vare ju as fint väder. ;b haha onödigt att jag och mimmi somnade om & att vi hade skickat till Sandra att vi inte ville vara med. :p det är ju fyfan fint väder ute& as varmt!!! (: men aja, och senare på eftermiddagen så gick jag, mimmi Glenn mot stan och vi gick in mot Skafferi 81   & jag måste säga till er alla döva som vill skaffa nya vänner som kan teckenspråk GÅ DIT!  det är många döva som går dit, eftersom det är en person som är döv som äger den resturangen & det är inte så himla dyrt. :p den ligger typ bakom lucullus. ;p
& där valde jag en kaka, läsk & kycklingsallad. (: det smakade riktigt färskt, och gott! :D haha, och efter vi hade ätit klart satt vi & tog kort  och skrattade, haha, längesen jag skrattade så mycket! <3333  riktigt mysigt! (:
och sen gick vi hemåt, och haha somvanligt så var det flumm där med! ;)  & nu är hon & träffar en kompis. ;b kommer hem snart hoppas jag ;D
yes, nuorkar jag inte skriva mer, för att jag är rastlös & jag vill smaka cider förfan! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0