varberga ;D

tjena ;D

Idag var mig dag helt okej. (: somnade inatt runt 3 eller 4 nåtting på natten & vaknade sen på morgonen klockan nio .. först va jag skit pigg fast sen tröttnade jag , och somnade till 12 halv ett .. :p & efter jag hade vaknat så gick jag till köket 6 åt min frukost som blev spagetti med köttfärsås x) & sen efter det så blev det ICA  och när jag kom hen så blev det glass.. (: & sen städningen, och efter det bestämde jag och mimmi att vi skulle sola tillsammans ;D så jag drog till busshållsplatsen & väntade på 16 mot karlslund (: och sen när den kom så satte jag mig och åkte vidare till järntorget , och där gick jag på 12an mot mellringe. :p och då vare en sak som hände. :p jag åkte förbi varberga centrum, för det var ingen röst som sa " varberga centrum " .. asså ni fattar, att det är bussen som talar xD & sen så vare ingen text, som visade att jag va i varberga centrum så jag åkte vidare till mellringe, där idrottshuset är.. : | så jag fick åka tillbaka & då hittade jag rätt xd där träffade jag iallafall mimmi och ´vi gick & köpte glass, dricka till oss två och en tidning till mimmi, eftersom jag redan hade en tidning. xD och sen gick vi till Glenn's lägenhet, och där låg glenn helt däckad på soffan. xD haha han har festat hårt inatt, men det är inte så konstigt, han tog ju studenten igår! ;D hehe kul vare faktiskt för honom! xD men iallafall, vi hängde runt hemma ett tag & sen så gick vi mot en gräsplan & solade, pratade, och tog kort. (: hehe, riktigt mysigt faktiskt ;D fast sen så blev det lite sent, så vi drog hemåt där syrran skulle duscha & jag käka lite paj och vaniljsås & drack lite läsk xD  hehe, och sen så drog vi till pizzerian och beställde pizza åt oss alla tre. ;b & sen beställde vi pizza igen åt Rebecka och Tindra, och efter vi hade gjort det, så gick vi mot kiosken där vi köpe två cola åt mig och mimmi & rebecka oc tindra. xD och vi köpte lite godis åt Tindra, mig och mimmi. (: när vi hade handlat klart så gick vi till rebecka och tindra, och chillade lite. ;) Tindra är så söööt! <3 ;*  man får en massa lust & ge henne många pussar ;) ialalfall, senare på kvällen bestämde dom visst att dom skulle bada.. :p & jag och mimmi ville hänga med först, men sen när vi hade gått hem och vilat upp oss lite kände vi att vi inte orkade bada.. x) så vi sket i det, & det är ju ingen fara för vi ska ju ändå till Hargebadet tillsammans med Glenn's vänner ;)  & jag ska sova h´är inatt eftersom vi ska upp tidigt ;p vi ska vara vid mcd klockan 9 på morgonen, huh! xD & sen HARGEBADET , här kommer viiiiiiii! ;D riktigt kul ska det bli faktiskt ;) kan knappt bärga mig! xD
men hörni, nu har jag faktiskt bloggat ett tag så jag ska dra nu. (: brorsan vill data lite ;) vi kanske hörs imorn! ;p
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0