yes :D

tjena :D


just nu är jag & sandra överlycjklig för att det har hänt en sak, som jag inte ska säga i blogget, men kanske senare, om jag får för dem (:  är riktigt nervös, om hur det går för dom!  ;D höhö, men tänk om drömmen är sann då ? :O xD
men jaja nu ska jag inte babbla, för jag gissar ¨redan på att många av er är nyfikna ;)

men aja, jag vaknade nyss & så fort när jag fick höra nyheten, så väckte jag sandra & efter det kunde jag inte sova,. så jag satte mig vid datorn & chattade lite. :p ska snart gå ner & äta frukost. ;D hehe, är FAN GLAD!!!!! :D

men yes, nu orkar jag nt skriva mer, utan ska nog gå ner & äta frukost lite, och sen vill jag att dom skickar sms eller så¨, om hur det går ;) eller nått sånt. xD vi fick inte följa med på morgonen, för de va fullt i bilen  ..

aja, ha det bra så länge.  (: puss på er bloggläsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0