den bästa kvällen på länge! <3

tjena! ;D

Vad händer hos er då? (: hos mig händer det inte så himla mycket, utan jag kom precis hem, och jag är alldeles slut kan jag lova er! xD jag satt och flumma med min bästa kompis Therese, och vi dansade en massa konstiga danser i skolan när ALLA såg på, HAHAHA! <3 men det var faktiskt skit kul, och jag är glad att den blev lyckad!
Idag var dagen inte helt okej.. imorse när jag vaknade så var jag riktigt trött, fast jag har sovit normalt 9 timmar.. & jag hade inte vaknat nått under natten, så jag borde vara pigg, men jag va skittrött istället.. men jag sket i det och gick till skolan  och där kändes det lite bättre tills det var lunch, då palla jag inte mer.. jag orkade verkligen inte äta, så jag struntade i det, och gick till läraren, och sa att jag ville gå hem. och då skickade hon sms till min pappa så fick jag gå hem.. ;S  & när jag var hemma så var jag så slut så jag la mig på sängen & somnade gött till klockan va 3 för då var det mat.. och pappa hade lagat blodpudding för att jag skulle bli lite piggare, men BLÄÄÄ, jag ville inte ha blodpudding! Men det fanns ingenting annat, så jag var tvungen & äta det.. :( men efteråt så blev jag pigg, så jag duschade & fixade mig, och drog sen tillbaka till skolan. ;) & där vare lyckat! :D
men jaja nu har jag bloggat en ganska lång stund, så nu får det räcka för idag. (: Ni får se till att ha det så bra, så kanske jag bloggar inom kort igen! (:

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0