designen

hejhej (:

erkänn, det blev iallafall snyggare med designen, eller hur? ;) eller jag tycker de iallafall. (: yes, just nu sitter jag iallafall här & lyssnar på Jason Mraz - i am yours  ..  Den är ju sjukt bra, bäst av alla låtar just nu! (: Förut vare faktiskt Chris Brown - no air. (:
kan lägga upp en bild på dom. ;p höhö, dom är faktiskt snygga! (y'  Men yes, imorn så äre skolan & mamma som gäller. ;D & om det är fint väder imorn så ska jag ta bikini hem till mamma , och byta till shorts där, och lägga mig på gräset och sola! (y'   hihi, ni skulle ha sett mig idag. ;b jag tog vääärsta platsen i balkongen bara för att jag ville sola. ;b fast nu är jag ju rätt så nöjd för jag har fått lite färg faktiskt. :p lite röd är jag också, men får hoppas att det går över tills imorn.. Annars får jag smörja in med babyolja, och det hjälper faktiskt! (: eller det tycker jag iallafall, haha!
Mm, så nu vet ni vad jag ska göra imorgon & vad jag har gjort idag. (: så nu äre min tur och veta vad ni har gjort, och vad ni ska göra imorgon! (y'  ni kan kommentera så får jag kika lite. ;b höhö, nu ska jag fortsätta lyssna på Jason. (:

[ dagens bild blir Jason Mraz och Chris Brown ]
image1
chris brown <3 så het! ;D
image2
Jason Mraz <3 så snygg! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0