onsdag! (:

tjena! ;D

Idag var det toppen väder så jag tog på mina korta jeans, och min gula randiga t-shirt som jag har fått ifrån min syster & såklart tofflor & gick till skolan.. och i skolan var det så himla varmt så ingen palla göra någonting, så vi slutade 40 min tidigare än vanligt. (: så himla skönt tycker jag! ¨Så efter skolan så drog jag hem en sväng & packa ner handkuk & badkläder och sånt, och sen tog jag bussen till mamma. (: Och när jag väl var framme så gick hon och jag till stranden och solade tillsammans, och efter en stund kände vi oss hungriga så vi åt lite pasta sallad mamma har gjort själv. ;b och sen så försvann solen bakom molnen, så vi gick in i husvagnen och prata om en massa saker.. ;b och vid klockan 6 nåtting så drog jag hemåt. & nu sitter jag här!
vad har ni gjort idag då? ( : jag hoppas verkligen att ni har haft en underbar dag idag faktiskt! (: <3
nähe, nu ska jag gå, och göra andra saker istället för att sitta här! (: ha det bra bloggläsare!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0