publishme.se

hejhej! (:

just nu har jag börjat med publishme.se för det är mycket bättre än blogg.se (:
men ja, förlåt för att jag inte har uppdaterat igår, men som sagt jag var ju hos mamma! ;b och vi satt ute & åt, och sen kom min bror, och vi umgicks tillsammans. (: & sen gick jag och mamma och köpte grädde och jordbubbar, åhh herregud, ni skulle veta hur ljuvligt det smakade! men det va ju synd att det inte va toppen väder igår som det var idag. men jaja, sånt är ju livet! (:
yes, idag i skolan gick det toppen! det var typ inget jobb idag i skolan nästan! :O på so:n var det lite skrivning, och på no:n skulle vi jobba med nått häfte, och sen så fick vi vara ute resten av dan typ. (: så det var riktigt härligt! & jag har till och med fått lite färg på skinnet! (y'
Men jaha, nu ska jag nog gå vidare till andra sidor & kika lite grann! (: det är DH ikväll, men jag ska kolla på reprik nu på söndag klockan kvart över tre. (: orkar inte kolla ikväll.

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0