SISTA MAJ! ;D

hejhej! ;)

Idag är det sista maj & imorn är det 1 juni & det betyder att det är sommar imorn! ;D och det är bara typ 5 skoldagar för mig, sen slutar jag! (: skönt! ;b
men höhö, tänkte att jag skulle berätta vad jag skulle göra under veckan. :p fram till sommarlovet ;D läs om ni vill! :)

Måndag ; ska till hästhagen tillsammans med klassen.. Vi ska göra nåtting där, men många tror att vi ska spela minigolf eller så ska vi paddla kanot. (: jag hoppas på att paddla kanot, för det är kul! (:
Tisdag ;  Ska vakna klockan 5 & fixa med kläder och sånt .. börjar skolan klockan 6 på morgonen i rynningeviken. & sen slutar jag 9 på morgonen.
Onsdag ; det är en vanlig skoldag , så ingenting speciellt den här dagen. (:
Torsdag ; Ledig, för min bror tar studenten då, så jag ska vara med & fira! ;D
Fredag ; Röd dag, så jag ska bara vara hemma & slappa.. (: kanske bada & sola?! :D
Lördag ; slapp. (:
Söndag ; slapp. (:
måndag ; städning i skolan, städa våra skåp & sånt. ;b
Tisdag ; utflykt med klassen, vet inte vad vi ska göra än. (:
Onsdag ; slutar skolan! ;D <3
& det ni, så ser mina dagar ut. (: men höhö, nu orkar jag inte blogga mer, utan jag ska nog dra ut & sola. xD jag finns på mobilen, fast tänker inte lägga ut mitt nummer här .. ;b men ni som känner mig, vet ju! ;)

ha det så bra alla i denna härliga dag! ;p puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0